lördag 29 augusti 2009

Drömmer om något annat


Jag är sjuk.
Tre mycket passande ord för mig.
I tre, snart fyra, dagar har jag befunnit mig hemma.
Onsdag: 37,5 grader - inte riktigt feber. Växlande temperatur hela dagen. Huvudvärk, hosta. Sov en timme på dagen och hela natten med avbrott då jag vaknade av någon anledning.
Torsdag: 38,8 grader ungefär - feber. Febern sjönk och steg oregelbundet nästan. Frös ett tag så mycket att jag skallrade tänder, trots att jag låg under inte bara en utan tre fleecefiltar.
Fredag: Vet ingen tempratur här, men mådde bättre. Endast stel-ont i nacken.
Lördag: Feber? Vet inte... Ont i huvud och nacke? JA.




Med dålig uppdatering som vanligt och sen det enda jag kan tala om är att jag är sjuk så säger väl vi adjö för idag.
På återseende.

Inga kommentarer: