måndag 24 augusti 2009

The Holy Grantomtaskylt



Skrivarlägret 09. Saknar väldigt mycket.
Visst, överdrivet mycket lärde man väl sig inte men kompisarna! Så underbara! Strålande författarförmågor allihop, tror jag... vi läste inte så mycket av varandra.

"Grantomta."
Jag har lärt mig uppskatta humorn i busshållplatser. Linnét asgarvade alltid i Grantomta.
The Holy Grantomta-skylt.
Så amazing vad konstiga namn vissa platser har. Kulan?! Är det ett dagis eller busshållplats? (Kanske är det både och men jag vet endast att det är en busshållplats.)

Dikta.se
Jag är numera en diktare.
Vet inte vad det roar andra men mig roar det ofantligt.

Ajöss och tack för fisken! Del fyra i Liftarens Guide till Galaxen, nästa bok i läslistan.
Väldigt bra serie. Väldigt bra är egentligen helt fel benämning. Den är genialisk!

Ajöss, syns någon gång!

Inga kommentarer: