lördag 12 december 2009

In sweden we call it "nackspärr"



Exakt så är det. Det ligger till så hörru dudu...

Igår var det feber man trodde att man hade, nu är det någon sorts freaking nackspärr man har. Hallelujah!

Det är vad jag dragits med hela dagen... Fast inte har jag deppat ner mig för mycket i det... Jag tror det bidde ungefär 37 chokladformar med kolafyllning och 13 med kolafyllning och kokos. Mumsmums...

Det ska nog bli gott efter julbordet om 12 dagar.

Vill passa på att skicka ett CONGRATS till en söt liten tjej. The lovely kriminalinspektör Becc. Så det så.
Hon fylla fjortis på måndag... Och, ähum... Jag icke färdig med hennes julklapp/födelsedagsgift ännu. Hmm... Kan ju inte säga det här. Trots att födelsedagsbarnet själv nog vet vad hon får... Suck.



Grattis sötnöt!
Pussokram skumma små bananer!

Inga kommentarer: