fredag 25 december 2009

Julaftonshälsningar... i efterskott

Jo
Exakt
Ha.

Det var julafton igår... Vilket nog alla är väl medvetna om.
Själv spenderades den hos farmor och farfar med mor, far, mormor och morfar... Och så självklart farmor och farfar.

Vem fick mest julklappar av oss då.. Hmm... Låt mig se.. Jo, jag tror det var jag.
Exempelvis öppnade jag upp paket med tröjor, photoshop!, öronmuffar(helt underbara!), löshårslingor... Eller vad man kallar det. Och pengar. Snart kommer jag nog kunna inköpa min efterlängtade systemiskamera. Det kommer bli en Nikon D3000, och den kommer inhandlas på Mellandagsreorna!
Alltså väldigt... Snart.
Måste bara kolla eurokursen då Belgienresan gav mig ungefär 140... euro... Cirkus 1400 svenska kronor för dem som inte visste det.
Ha.

Vi ser
Vi lär
Vi hör
Men aldrig märker vi vad någon annan gör

Inga kommentarer: