söndag 14 februari 2010

Åland

Bildbomb från åland går att invänta inom en snar framtid.

Exakt.
Jag har varit på Åland, under helgen. Simläger. Simmade båda Lördagspassen med Älgs grupp. På Söndagen simmade jag med min grupp, vi tog ändå bara tid då...

Det känns som om jag inte sovit någonting sen torsdagsnatten. Men jag har ändå varit en av de "äldre" som gått och lagt mig först. Vid tolvtiden någon gång. Alla andra sov mycket senare... och var mycket mer högljudda.

Några i min grupp sminkade en av killarna. Han var lillebror till en av tjejerna. De försökte sminka en annan kille först, men han var absolut inte stilla.

Älg och en tjej i hennes grupp hjälpte en kille att färga hans hår blått. Skumt.

Jag knarkade musik... och åt lite mars. Jag köpte två underbara nagellack också... Ett ljuslimegrönt och ett röd rosa.

Nu vill jag sova.

Tänkte bara säga hej.



Pappa såg Uffe på berget. Konstigt, efter som min Uffe bara var på mitt rum hela resan.

Inga kommentarer: