lördag 20 februari 2010

Typiskt mig


Jag lovar mig själv att inte komma på fler ideér. Det enda jag måste göra är att fokusera på min bok(som bara är 10 sidor) men jag fokuserar för mycket så jag kommer ingen vart.
Men vad tror ni händer?
Jo.
Min ibland älskade hjärna för överskottsfantasi, fast den kommer inte på rätt saker. Utan nej, den vill påbörja en helt ny story. Vilket jag 1: Inte har tid till, 2: Inte vill för då kommer den andra att börja ruttna och tidigare än man tror kommer den ligga i sin alltför tidiga grav.
Pruttkorvar.

Jag funderar på att byta till blogg.se. Jag vet inte, blogger börjar bli tråkigt men jag tycker om att det är så lätt med designen. Om jag minns rätt, (vilket jag med stor chans inte gör) slutade jag med blogg.se för att jag bara fick damp på designen.
Help me! Någon!
Hmpf!

1 kommentar:

Älg sa...

Jag tycker att du ska byta till blogg.se! ;D <33