onsdag 10 februari 2010

Tainted Love

Jag har börjat få lite av Fårs musiksmak... Yay! Hon hava bra musiksmak.

Konserten igår gick bra.

Bortsett från att både Dumsak(piano) och musiklärare(elbas) spelade fel i Your song. Får och jag klarade av det hyfsat bra dock. Fast vi måste vänja oss vid att stå mer på scen. Vi var väldigt stela och ännu mer nervösa.

Nästa konsert blir väl Vårkonserten antar jag. Panda och jag har bestämt oss att vi ska sjunga en Simon and Garfunkel låt. Det ska bli väldigt kul, eftersom när vi ställer oss mittemot varandra och bara sjunger blir det så himla freaked-out. Det är jättekul att sjunga med henne. Hon är så glad!

Jag vill bli modigare på scen. Bara att börja träna. Nästa gång kanske det blir på riktig scen, och inte bara i en skolmatsal.

Det var allt för idag.

Puss och kram små skumma bananer!

Inga kommentarer: